Forum www.bggasg.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

8-10 lipiec. Pierwszy Karpacki zlot ASG w Baligrodzie :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bggasg.fora.pl Strona Główna -> Zloty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maniek



Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sanok

PostWysłany: Pon 13:22, 20 Cze 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Jest nam niezmiernie miło poinformować Państwa, że sklep AZTEKO.pl został sponsorem Zlotu "Bubiszarba 2011". Z tej okazji przygotowaliśmy dla uczestników Zlotu 8% bony na zakupy w sklepie! Bony obowiązują od teraz do dnia Zlotu!! Bony otrzymają Państwo po zarejestrowaniu się!

Aktualnie zarejestrowanych mamy 40 osób!

Serdecznie zapraszamy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajo



Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gorlice\krakow

PostWysłany: Pon 15:52, 20 Cze 2011    Temat postu:

Ja też L - ke biorę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
soszkin



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza winkla

PostWysłany: Pon 16:39, 20 Cze 2011    Temat postu:

dla mnie też L-ka. Wpisowe myślę na miejscu jak najbardziej Smile co do stylizacji hmm... płótnem się okręcić Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kukiee



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biecz

PostWysłany: Pon 17:19, 20 Cze 2011    Temat postu:

Na mnie też eLka Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maxss88



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Rosji

PostWysłany: Pon 19:21, 20 Cze 2011    Temat postu:



Wszystkim się dostałoSmile Zapisani do terrorystówVery Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maxss88 dnia Pon 20:45, 20 Cze 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajo



Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gorlice\krakow

PostWysłany: Pon 20:35, 20 Cze 2011    Temat postu:

OK.Dobrze ze jebłes rejestracje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maxss88



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Rosji

PostWysłany: Pon 21:14, 20 Cze 2011    Temat postu:

No to teraz pozostaje kwestia transportu.

Na pewno na 2 auta. Na miejsce z Gorlic jest 133 km jadąc przez Cisną. Trasa na Cisną jest fajna więc myślę że warto tamtędy jechać.

Postaram się załatwić Astrę bo uwielbiam tamte tereny. Średnie spalanie u mnie to 6 l/100 Smile

Wójek Google wyliczył że jazda zajmie nam 2,5 h więc musimy wyjechać o 0530 z Gorlic:)

Poniżej regulamin zlotu:

REGULAMIN
Iszy Karpacki Zlot ASG "Bubiszarba 2011"


I. Ogólne:
1. Organizatorem Zlotu jest Stowarzyszenie Airsoft Sanok.
2. Zlot odbędzie się w dniu 9 lipca 2011 roku wzdłuż drogi prowadzącej z miejscowości Rabe w kierunku Huczwic (na odcinku około 4km).
3. Harmongram Zlotu:
8.00 - 9.00 rejestracja uczestników
9.15 rozdanie scenariuszy
9.30 rozpoczęcie manewrów
18.00 planowane zakończenie manewrów
20.00 zakończenie Zlotu
4. Wymagania wiekowe:
a) Ukończone 18 lat,
b) Osoby, które nie ukończyły 18 roku życia a mają ukończone 16 lat - wymagana pisemna zgoda rodziców/opiekunów prawnych dostarczona Organizatorowi (wzór zgody udostępnia Organizator),
c) Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania przy sobie dokumentu potwierdzającego tożsamość (dowód osobisty, paszport) w przypadku niepełnoletnich, którzy nie mają dowodu osobistego - legitymacja szkolna.
5. Wymagania:
a) okulary ochronne/gogle/maska ochronna*,
b) kamizelka odblaskowa.
6. Organizator oznaczy miejsca najbardziej niebezpieczne (np. dziury w ziemi) ale z uwagi na rozległość teren Zlotu wymaga się od każdego Uczestnika szczególnej uwagi i ostrożności.
7. Organizator oznaczy teren Zlotu dla osób postronnych (?cywili?).
a) Sposób oznaczenia: tabliczki informujące o odbywającym się Zlocie, ostrzeżenie, że wchodzi się na teren Zlotu na własną odpowiedzialność.
8. Każdy uczestnik Zlotu odpowiada za swoje czyny i ich następstwa.
9. Organizator nie zapewnia ubezpieczenia zdrowotnego, NNW. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas trwania Zlotu. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki mające miejsce podczas trwania Zlotu. W razie nieszczęśliwego wypadku uczestnik nie będzie wnosił żadnych roszczeń do Organizatora!
10. W czasie trwania Zlotu zabrania się spożywania alkoholu , narkotyków czy innych środków zaburzających świadomość.
a) Uczestnik, który spożyje wyżej wymienione środki zostanie wykluczony z uczestnictwa w Zlocie.
b) Uczestnik, którego zachowanie będzie budzić wątpliwości może zostać przebadany alkomatem przez Organizatora. W razie nie wyrażenia przez uczestnika Zlotu zgody na przebadanie alkomatem uczestnik zostaje wykluczony z uczestnictwa w Zlocie,
11. Uczestnictwo w zlocie jest płatne. Koszt wpisowego to 15zł, płatne przy rejestracji na terenie Zlotu.
a) Zlot nie jest imprezą komercyjną! Każda złotówka zostanie przeznaczona na organizację Zlotu!
12. Organizator zastrzega sobie prawo do wnoszenia zmian do Regulaminu.
13. Zgłoszenie jest równoznaczne ze znajomością i akceptacją Regulaminu.

II. Dead Zone (zielona strefa, respawn)
1) Miejsce wyraźnie wydzielone przez Organizatora.
2) Zakaz strzelania.
3) Zasady obowiązujące w respawnie:
a) Aby 'odżyć' należy spędzić w respawnie 15 minut.
b) Czas dojścia do respawna nie jest wliczany w czas potrzebny do 'odżycia'!

III. Strefa gry.
1) Obowiązek noszenia okularów ochronnych.
2) W przypadku braku pewności czy zostaliśmy trafieni - uznajemy, że trafienie miało miejsce. W przypadku gdy drugi uczestnik poinformuje nas, że zostaliśmy trafieni uznajemy, że trafienie miało miejsce.
3) Trafienie w broń eliminuje broń z rozgrywki na czas 5 minut.
4) W przypadku gdy zostaniemy trafieni istnieje możliwość przekazania broni drugiemu uczestnikowi ale tylko i wyłącznie w promieniu metra od miejsca, w którym zostaliśmy trafieni.
5) Po trafieniu pozostajemy w miejscu i wzywamy medyka przez okres 5 minut. Jeśli w tym czasie medyk do nas nie dotrze i nas nie uleczy (zawiąże bandaż na ramieniu) uznajemy, że uczestnik jest 'martwy'.
a) W przypadku gdy już raz byliśmy uleczeni (mamy zawiązany na ramieniu bandaż) i zostaniemy ponownie trafieni uznajemy, że uczestnik jest 'martwy',
b) 'Martwy' uczestnik zakłada na siebie odblaskową kamizelkę i udaje się do bazy/respawna.

c) Przemieszczając się nie przekazujemy informacji o aktualnym stanie gry pozostałym 'żywym' uczestnikom!
6) Zakaz wykorzystywania osób wracających do zielonej strefy ('martwych') jako tarcz.
7) Postrzelenie przez osobę z naszej drużyny nie jest uznawane jako trafienie!
Cool Rykoszet nie jest zaliczany jako trafienie.
9) Ilość amunicji ograniczona jest ilością magazynków.
a) Doładowanie magazynków nastąpić może w bazie/respawnie lub w miejscu uwzględnionym przez Scenariusz. (np. po wypełnieniu określonego zadania).


IV. Zasady strzelania.
1) W budynkach można poruszać się z bronią do 350FPS.
2) Na terenie otwartym limity przedstawiają się następująco :
a) Broń szturmowa (semi / full auto) do 450 fps,
b) Broń wsparcia (m249, rpk, coś z drum magiem, m4 z hi-capem to nie broń wsparcia!) do 500 fps,
c) Karabiny wyborowe (single/semi) bez limitu,
d) Organizatorzy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia repliki na chronometrze!
3) Nie strzelamy z bliskiej odległości (tylko mówimy bum, pif paf lub dostałeś ).
4) Staramy się nie strzelać w głowę mimo hełmu lub maski, którą może posiadać przeciwnik.
5) Nie wystawiamy bezmyślnie samej broni za róg i nie strzelamy 'na oślep'.

V. Postępowanie z trafionymi/ofiarami min.
1) W przypadku gdy uczestnik zostanie trafiony pozostaje w miejscu i wzywa medyka przez okres 5 minut.
a) Jeśli w czasie 5 minut nie dotrze do nas medyk uznajemy, że jesteśmy 'martwi'.
b) W przypadku gdy już raz byliśmy uleczeni (mamy zawiązany na ramieniu bandaż) i zostaniemy ponownie trafieni uznajemy, że uczestnik jest 'martwy'.
c) 'Martwy' uczestnik zakłada na siebie odblaskową kamizelkę i udaje się do bazy/respawna.
d) 'Martwy' uczestnik przemieszczając się do bazy nie może przekazywać pozostałym uczestnikom informacji o aktualnym stanie gry!
2) 'Duszki' (moderatorzy gry) mogą uznać, że dana grupa ludzi jest 'martwa' np. od wybuchu miny, nalotu itp. (szczegóły w Scenariuszu)

VI. Fotoreporterzy:
1) Wymagania:
a) Okulary/gogle/maska ochronna*,
b) Kamizelka odblaskowa z napisem FOTO (założona cały czas podczas trwania Zlotu!). Kamizelkę fotograf może zdjąć na własną odpowiedzialność!
c) Zachowanie tajemnicy scenariusza (nie przekazywanie informacji o aktualnym stanie gry żadnej ze stron konfliktu!)
2) W przypadku niepełnoletnich fotografów mile widziana byłaby zgoda rodziców/opiekunów prawnych.
3) Fotografowie także wysyłają swoje zgłoszenia na mejla! W preferowane strony konfliktu wpisując: FOTO!!
4) Od fotografów NIE JEST pobierana opłata wpisowa! Chyba, że fotograf chce dostać pamiątkową koszulkę, wtedy wpłaca 15zł! Wodę/kiełbasę dostanie niezależnie od wpisowego.

VII. Pirotechnika
1. Na terenie Zlotu obowiązuje częściowy zakaz używania środków pirotechnicznych. Wyjątek stanowi: baza marinsów, baza partyzantów, wioska, droga. W w/w miejscach dozwolone jest używanie środków pirotechnicznych (granaty, świece dymne).
a)Dopuszczone są środki pirotechniczne własnej produkcji na bazie petard k203-k205 oraz odpowiedników.
b) Środków pirotechnicznych używamy rozważnie, tzn. nie rzucamy w suchą trawę, krzaki, itp.
c) Rzucając granat krzyczymy 'uwaga granat'. Podobnie sprawa ma się z pozostałymi środkami pirotechnicznymi.
d) Granaty rażą w promieniu 3 metrów od miejsca wybuchu.
2. Każdy środek pirotechniczny powinien zostać udostępniony Organizatorowi w celu sprawdzenia/kontroli. Środki nie przedstawione Organizatorowi podczas rejestracji nie są dopuszczone do użytku!
3. W zależności od warunków atmosferycznych Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia CAŁKOWITEGO zakazu używania środków pirotechnicznych.

VIII. Duszki/Moderatorzy
1. Dla każdej z frakcji przewidziane są 2 osoby - duszki. Rozpoznać ich będzie można po odblaskowych kamizelkach z napisem ORG oraz odpowiednim identyfikatorze.
2. Zadania dla duszków:
a) przekazywanie zadań,
b) komunikacja: organizator <-> duszki <-> dowódcy/uczestnicy,
c) informowanie o 'cywilach', wypadkach,
d) pilnowanie przebiegu scenariusza oraz wykonania zadań,
e) rozstrzyganie sporów pomiędzy uczestnikami.
3. Uprawnienia:
a) jeśli jest nalot (mina itp itd) to duszek informuję daną grupę ludzi, że są 'martwi',
b) odsuwanie konfliktowych osób od udziału w rozgrywce,
c) odsuwanie osób po spożyciu alko/nark./dopalaczy od rozgrywki,
d)pomoc przy wypełnianiu zadań przez drużynę (podawanie np. tajemniczych info).
4. Ponieważ nie jesteśmy w stanie sami 'upilnować' każdego uczestnika dlatego prosimy Was o zgłaszanie duchom przypadków łamania Regulaminu! (np. alko)

* AD. I. - 5 a) oraz VI. 1 a)
Na Zlocie obowiązuje zakaz używania masek/gogli z metalową siatką jako ochrony oczu. Uzasadnione jest to zagrożeniem dla wzroku gracza spowodowanym defragmentacją kulek uderzających w siatkę, a następnie dostawaniem się do wnętrza gogli/maski groźnych dla oczu odłamków.
Wszyscy użytkownicy nie przestrzegający tego zakazu będą zobligowani to załatwienia (zakupu, pożyczenia) dla siebie odpowiedniej ochrony oczu typu gogle/okulary strzeleckie(balistyczne), które spełniają normy dotyczące ochrony przed odłamkami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maxss88 dnia Pon 21:29, 20 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maxss88



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Rosji

PostWysłany: Pią 17:35, 24 Cze 2011    Temat postu:

Update:
Prawdopodobnie mój starszy z nami pojedzie Smile Chce sobie połazić po tamtych terenach:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maxss88



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Rosji

PostWysłany: Wto 9:30, 28 Cze 2011    Temat postu:

Wyjazd już się zbliża i miło by było wiedzieć kto jedzie 2 autem?

Myślę że na czas jazdy warto ubrać się w piękne i jakże seksowne DCU. Na miejscu przebierzemy się w ciuchy partyzanckie. Czemu DCU? Bo będziemy wyglądać jak jedna ekipa Smile Kto nie ma DCU... no cóż peszek Razz (Pantera pustynna też mile widziana)

Teraz oporządzenie. Przypominam że jesteśmy terrorystami/powstańcami więc jakoś nie pasuje latać w przeciwodłamkowych. Kto ma RACK'a ten jest szczęśliwy:) Kto nie ma racka może popytać Biołego, GrześkówSmile Ceniący styl i wygodę wybiorą LBV albo ALICE (mogę pożyczyć 4 ładownice ALICE wraz z szelkami).

Ciuchy naprawdę dowolne, aby wyglądać stylowo i nie jak ranger Wink

Na razie wg. danych orga jest 66 osób, więc zapowiada się kameralny zlocik.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maxss88 dnia Wto 9:42, 28 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
soszkin



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza winkla

PostWysłany: Wto 11:36, 28 Cze 2011    Temat postu:

hm... stylizacja- fajnie, ale hmm... ciężko o ciuchy na araba Razz gdyby to chodziło o polską partyzantkę to inna historia. Co Kruszi sugerujesz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
M@rek



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:58, 28 Cze 2011    Temat postu:

Właśnie też bym chętnie posłuchał jakiś sugestii co do naszego wyglądu. Jak proponujecie się ubrać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajo



Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gorlice\krakow

PostWysłany: Wto 13:28, 28 Cze 2011    Temat postu:

Wezcie sobie cały szpej na wszelki wypadek. A jesli chodzi o terro to tak jak karol pisal spodnie - wood jakas bluza i albo szelki albo itlbv. na glowe arafatka lub czapka z daszkiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maxss88



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Rosji

PostWysłany: Wto 13:50, 28 Cze 2011    Temat postu:

Napiszę Wam jak ja planuję się ubrać:

Czarny beret,
Czarne okulary,
Czarna lub zielona koszulka,
Na szyi szal snajperski,
Jak będzie zimno bluza od ruskiego munduru "flora",
Spodnie DCU lub WD,
Buty Alty,
Na cyckach RACK,
Na tyłku waistpack.


W waistpacka gore i kaszula arabska do działań w przebraniu Smile

Arabskie ciuchy są często na hallera w szmatexie, tam też kupiłem swoją kaszulęSmile

Równie dobrze można wziąć bluzę WD i do tego powiedzmy jakieś dżinsy.
Chodzi o to żeby nie wyglądać jak Rangersi lub nie daj szatanie Marginesi!


Tak wyglądali ludziska na poprzednich zlotoszczelanakch tego typu:





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maxss88 dnia Wto 14:11, 28 Cze 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kukiee



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biecz

PostWysłany: Śro 19:24, 29 Cze 2011    Temat postu:

Mój udział w zlocie stanął na razie pod znakiem zapytania. Powód podam na dniach, na razie mam utrudniony dostęp do internetu (net mi w domu siadł).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
soszkin



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza winkla

PostWysłany: Czw 1:00, 30 Cze 2011    Temat postu:

Kukiii Sad nie rób nam tego ;-(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bggasg.fora.pl Strona Główna -> Zloty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin